Ventspils 3.vidusskola
Skolas konference “No pamatkompetencēm uz kvalitāti” 2017.gada 25.aprīlis
24.04.2017 10:07
Skolas konference “No pamatkompetencēm uz kvalitāti” 2017.gada 25.aprīlis
Mērķis: Metodisko un pedagoģisko atradumu prezentēšana (labas prakses piemēri kontekstā: mācāmies viens no otra) skolēnu izziņas intereses attīstīšanai.
DIENAS KĀRTĪBA
13:15 – 14:00 - viesu sagaidīšana, muzikāls apsveikums, prezentācijas:
1. |
13:30 – 13:45 |
Skolas sasniegumu prezentācija:
|
V.Šengelija |
2. |
13:45 – 13:50 |
IKT izmantošana krievu valodas un literatūras stundās vidusskolā |
J.Fiļippova |
3. |
13:50 – 13:55 |
Skolēnu attīstības dinamika lasīšanas tehnikā un vārdnīcas vārdu mācīšanā |
L.Trifanova |
4. |
13:55 – 14:00 |
Lasītprasmes pilnveidošana literatūras stundās pamatskolā |
O.Solopa |
14:10 – 14:40 - darbnīcas/meistarklases:
Mājturība un māksla |
Rakstu raksti |
Katrs dalībnieks izskaitļos un izveidos rakstu, kuru varēs izšūt, uztamborēt, uzzīmēt. Darbnīcas rezultātā katrs dalībnieks izveidos atklātni vai podziņu. |
S.Dalbe |
|
Vēsture |
IT izmantošana skolēnu izziņas intereses paaugstināšanai vēsture stundās un ārpus stundu pasākumos.
|
Tiks piedāvāts apskatīt tādu mācību formu kā viktorīnu uz piemēra “Vai tu zini Ventspili?” - viktorīna 12. klasei. Šādu formu ir lietderīgi izmantot, lai padziļinātu skolēnu zināšanas līmeņi, paaugstinātu izziņas interesi, paplašināt skolēnu redzesloku, mudinātu vēlmi pētīt savas dzimtas pilsētas vēsturi, kā arī audzinātu savas pilsētas un valsts aktīvus pilsoņus. |
N.Matjušenko |
|
Informācijas tehnoloģijas stundās |
Servisa Learningapps.org izmantošana dažādos mācību priekšmetos |
Meistarklasē katrām dalībniekam būs iespēja uzzināt par servisa iespējam, izveidot savu kontu, izmantot jau esošus produktīvus uzdevumus savā priekšmetā un sagatavot savus. Ir nepieciešams dators un Internets. |
I.Lučina V.Kurdjukova |
|
Visi priekšmeti sākumskolā |
Veselības veicinošas metodes un paņēmieni mācību darbā |
Dalībnieki būs iepazīstināti un iesaistīti vingrinājumos un spēlēs, lai noņemtu kopēju un lokālu nogurumu, korektēt stāju, pastiprināt redzi un dzirdi stundas laikā |
L.Orlova |
|
Latviešu valoda |
Lasīšanas uzdevumi skolēnu kritiskās domāšanas attīstīšanai un apgūstamā materiāla izpētei |
Tiks piedāvāta iespēja iejusties skolēnu lomā, iesaistoties teksta izpētē, izmantojot dažādas pieejas apjomīga teksta apguvei īsā laika posmā, kā arī netradicionāla pieeja materiāla apguvei. |
R.Rūde |
14:50 – 15:15 – kafijas pauze, plakātu sesija, AS
1. |
Latviešu valoda |
Ābeces periods sākumskolā 1.klasē |
Ilva Sahmanova Dzintra Šneidere |
2. |
Angļu valoda |
Grupu darba izmantošana stundā |
Nataļja Smirnova |
3. |
Sports |
Vingrinājumi pareizai stājai sākumskolā |
L.Vovchenko |
4. |
Dabaszinības |
Produktīvie uzdevumi dabaszinības apgūšanā 3. un 4.klasē |
J.Bašarova, O.Jakovļeva |
5. |
Literatūra |
Kritiskās domāšanas attīstīšana literatūras stundās 4.klasē, analizējot tekstu |
S.Kosmatinska |
6. |
Krievu valoda |
Produktīvo metožu un paņēmienu izmantošana pareizrakstības apmācības periodā |
J.Mitina, L.Orlova |
7. |
Matemātika |
Praktisko uzdevumu izmantošanas piemēri matemātikā pamatskolā |
I.Čerjomuhina |
8. |
Matemātika |
Praktiskie uzdevumi, kuros izmanto sakarības taisnleņķa trijstūri |
V.Garkule |
9. |
Fizika |
Kritiskās domāšanas elementi fizikas stundās |
S.Slobodjaņuka |
10. |
Mācīšanas grupas |
Iespējas, kas dod mācīšanas grupas |
I.Millere |
11. |
Lasīšana |
Kritiskās domāšanas attīstība lasīšanas stundās sākumskolā |
N.Grebeņuka |
12. |
Latviešu valoda |
Darbs grupā: sadarbība – atbildība – rezultāts |
V.Ciganko |